Już jest

Ukazała się antologia Zemsta jest kobietą, której jestem współautorem. Można już pytać w księgarniach, w empiku będzie dopiero w styczniu. Książki nie miałem w ręku, czekam na egzemplarz, ale podobno już jest. W każdym razie Internet zaroił się od podobizn okładki, którą i ja pokażę:

I jeszcze miła informacja. Na portalu lubimyczytac.pl pojawiłem się jako autor, dokładnie jako jeden z niespełna 53 tysięcy autorów. Ktoś był tak miły i zamieścił mój biogram ze zdjęciem i odniesieniem do wspomnianej antologii. Dziękuję!

Dodaj komentarz

Filed under Grzegorz Filip, literatura polska, Wydawnictwo JanKa, Zemsta jest kobietą

Skomentuj

