Niespodziewanie

_DSC2467Moje wczorajsze spotkanie autorskie stało się łańcuchem pomyślnych zaskoczeń. Do Domu Kultury RUTA napłynęło wielu czytelników, przyjaciół, znajomych – dawnych i obecnych. To było miłe i wzruszające. Dziękuję wszystkim!

_DSC2495Pisarz i filmowiec Adam Kulik wnikliwie przeczytał i zanalizował moją powieść, dostrzegając jej mocne i słabe strony. Organizatorzy zadbali o szczegóły.

_DSC2476Mimo korków, przyjechał z Warszawy mój wspaniały wydawca Jan Koźbiel (Wydawnictwo JanKa) i udostępnił publiczności nie tylko Studnię, lecz także inne wydane przez siebie książki.

_DSC2498

W krtani niespodziewanie odnalazł się wyjątkowo mocny głos, tak że mogłem swobodnie przeczytać wybrane fragmenty prozy.

_DSC2510Nie zabrakło pytań i wątpliwości.

A na koniec rozmawiałem z osobami, które znają już moją książkę i usłyszałem na jej temat kilka ciekawych refleksji, które teraz, na spokojnie, muszę sobie uporządkować.
Za fotografie dziękuję Stefanowi Ciechanowi.

DSC_3796
Tego samego dnia rano wziąłem udział w przygotowaniu programu telewizyjnego AFISZ, który za 2-3 tygodnie ukaże się na antenie. O Studni, literaturze i pisaniu rozmawiała ze mną Ewa Hadrian. Przyłapał nas tam z aparatem w ręku Jerzy Jacek Bojarski. A potem oba wydarzenia opisał w „Niecodzienniku”.

Dodaj komentarz

Filed under Adam Kulik, Grzegorz Filip, książki, literatura polska, Lublin, nowości książkowe, powieści, premiery, Studnia, Wydawnictwo JanKa

Skomentuj

